تلخی نکن...

شیرین من تلخی نکن با عاشق

تموم میشن، گم میشناین دقایق

دنیای مال من و تو این نیست

رو کوه دیگه فرهاد کوه کنینیست

یه روزی میاد که نمیدونیم کی هستیم

يار کي بوديم و عشق کي بوديم و چي هستيم

شيرين شيرينم واسه تو شدم يه فرهاد

شيرين شيرينم نده زندگيم رو بر باد

نده زندگيم رو بر باد، نده زندگيم رو بر باد

من نميگم فرهاد کوه کنم من

تيشه به کوهها که نمي‌زنم من

فرهاد عاشقم قلم تيشمه

از تو نوشتن همه انديشمه

يه روزي مياد که نمي‌دونيم کي هستيم 

يار کي بوديم و عشق کي بوديم و چي هستيم

شيرين شيرينم واسه تو شدم يه فرهاد

شيرين شيرينم نده زندگيم رو بر باد

ندي زندگيم رو بر باد، ندي زندگيم رو بر باد

من نميگم فرهاد کوه کنم من

تيشه به کوهها که نمي‌زنم من

عاشق تو بي تو به کوه نميره

وقتي نباشي تو خودش مي‌ميره

يه روزي مياد که نمي‌دونيم چي هستيم 

يار کي بوديم و عشق کي بوديم و کي هستيم

شيرين شيرينم واسه تو شدم يه فرهاد

شيرين شيرينم نده زندگيم رو بر باد...

(تقدیم به عشقی که رفت و پشت سرش روهم نگاه نکرد...)


پونیشا :: نیروی کار مجازی

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: